Senaste nytt

Swiss/Lufthansa business till Amsterdam

Winquman

Medlem
Tack för en bra rapport. Jag har aldrig varit med om att de dragit för gardinen på LH inom Europa. Inte heller har någon sagt till när ekonomi går på toa där framme. Trodde det var ok även om det blir mycket spring.
Aha, då hade jag nog tur att de drog för den på en flight (på en flight saknades gardin, var bara avskiljare).
 

Glenn E

Medlem
Bra rapport.
Jag tror du hade kunnat gå igenom passkontrollen vid b piren för där finns både en senator lounge och Air Canadas Maple Leaf Lounge.
 

Winquman

Medlem
Bra rapport.
Jag tror du hade kunnat gå igenom passkontrollen vid b piren för där finns både en senator lounge och Air Canadas Maple Leaf Lounge.
Jag övervägde det, men det föll på att jag hade svårt att uppskatta hur långt tid det skulle ta att ta sig tillbaka in genom passkontrollen igen, och jag hade lite begränsat med tid. Såhär i efterhand tror jag dock inte att det skulle tagit längre tid än vad vandringen mellan pirerna tog.
 

Winquman

Medlem
Intressant rapport. Visste inte att Lufthansa serverade Champagne inom Europa. Är detta nytt? @Senator kanske vet?
Jag kan i och för sig inte säga säkert huruvida det faktiskt var champagne mellan München och Frankfurt, då jag knappt fick en blick på flasken och överlag har lite svårt att känna skillnad på smaken (övning ger färdighet, antar jag). Men de sa inte emot när jag ville ha champagne i alla fall. Det gjorde de dock på flighten till Göteborg.
 
Toppen