Senaste nytt

Swiss First London–Nordamerika under 22 000 kr

CJR

Medlem
Denna går att boka via LAX med B77W.. Skall du med?

Jag hittar bara via SFO (A340) och ORD (A330). Finns det via LAX med B77W så är det mkt intressant. Enbart de statusgrundande poängen (40-50 tusen inkl 25% exec bonus) känns ju värt det : ) Med en sådan tripp närmar jag mig den magiska gränsen till Senator-status.
 

flum

Medlem
Jag hittar bara via SFO (A340) och ORD (A330). Finns det via LAX med B77W så är det mkt intressant. Enbart de statusgrundande poängen (40-50 tusen inkl 25% exec bonus) känns ju värt det : ) Med en sådan tripp närmar jag mig den magiska gränsen till Senator-status.
Ska ju gå men jag har inte heller hittat något som passar mig. Nu har den ju varit ute rätt länge så nu börjar det nog bli ont om A-bucket.

/VIA THE ATLANTIC/
MAP CONSTRUCTED LEFT TO RIGHT AND RIGHT TO LEFT
1. LON-GVA-ZRH-BOS/CHI/NYC-LH/LX/UA-SEA
2. LON-GVA-ZRH-LAX-LH/LX/UA-SEA
3. LON-GVA-ZRH-SFO-LH/LX/UA-SEA
4. LON-GVA-ZRH-WAS-LH/LX/UA-SEA
5. LON-GVA-ZRH-YMQ/YTO-AC/LH/LX-SEA
6. LON-GVA-ZRH-YVR/YYC-AC/LH/LX-SEA
7. LON-ZRH-GVA-BOS/CHI/NYC-LH/LX/UA-SEA
8. LON-ZRH-GVA-LAX-LH/LX/UA-SEA
9. LON-ZRH-GVA-SFO-LH/LX/UA-SEA
10. LON-ZRH-GVA-WAS-LH/LX/UA-SEA
11. LON-ZRH-GVA-YMQ/YTO-AC/LH/LX-SEA
12. LON-ZRH-GVA-YVR/YYC-AC/LH/LX-SEA
(Tack @Christian R )
 

palmen

Moderator
Jag är i Seattle sista helgen i juli, flyger swiss via SFO i C på den tidigare dealen som var för någon månad sedan. En dag i Everett och 1 dag i Victoria (Kanada) är inplanerat.
Hotell i Seattle var riktigt dyrt denna helg.
 

Senator

Moderator
Jag hittar bara via SFO (A340) och ORD (A330). Finns det via LAX med B77W så är det mkt intressant. Enbart de statusgrundande poängen (40-50 tusen inkl 25% exec bonus) känns ju värt det : ) Med en sådan tripp närmar jag mig den magiska gränsen till Senator-status.

Det blir att sätta ihop denna med hjälp av Expertflyer och segment för segment. Det finns kanske några married segments på vägen Om det går skulle jag köra LHR-GVA-ZRH-LAX-SEA om jag bokar denna på LX ticket stock. Min troligaste rutt blir LHR-GVA-ZRH-EWR-SEA så jag kan få till en full arbetsdag i New York på resan.
 

Malu

Medlem
Är det någon som förstår varför det extra hoppet ZRH-GVA eller omvänt finns med i alla routings?
Måste man verkligen ha med det, eller är det en option?
 

Newyorker86

Medlem
Blev en resa till new york över jul och nyår, har även tänkt att köra en liten tur till Karibien där ifrån (ca 10 dagar), några tips? Ca 190tusen EB poäng och amex voucher.

Tack för tipset :)
 

BCSkier

Medlem
Suck och vi som hade inköpsstopp på privata resor, tur att det är lätt att ändra sig:D
Vi slog till på en helg i Seattle i 29/3 -2/4, £3760 för två. Flyger via SFO, prioriterade lång tid med Swiss och kort tid med United:D

Tyvärr fick vi A340 och inte B777, men man kanske kan hoppas att de ökar takten på introduktion av B777 till SFO;)

Någon som har tips på om det händer någon IT konferens i närheten den helgen? Då kanske jag kan ta det som jobbresa:cool:
 
Toppen