Senaste nytt

Swiss First + Economy eller Business R/T?

Agö

Medlem
Om det var jag skulle välja Zürich -> Dubai i First class och Dubai -> Zürich i Economy.

Jag tänker likadant. Och applicerar samma tänk på val av t.ex. restauranger. Hellre äta på ett riktigt toppnummer och äta billigt andra dagar än att gå på stabila, bra restauranger flera gånger. Det är toppnumrena man minns trots allt.
 

Magnus_K

Medlem
Precis, jag instämmer till stor del.
Men man ska hela tiden satsa uppåt, "there is always a bigger fish" mao finns alltid någon bättre resturang.
Om det är Jobbigt, instämmer till100%!
Alla människor borde får uppleva 2v med representationer varje dag då kommer dom ner på jorden igen.
Men håller fortf kvar vid att allt kan bara bli bättre :)
 

Senator

Moderator
Själv hade jag löst detta med att åka Austrian business båda vägar för ca 10 500kr i "P" eller 14 500kr i "Z". Mycket bra produkt, väldigt prisvärt...
 
K

KavlingeDude

Guest
Skulle ta economy båda vägarna då det bara är kortflygningar. Överskottet (pengavis) skulle jag lägga på ett bättre hotell.
 

agehall

Medlem
Själv hade jag löst detta med att åka Austrian business båda vägar för ca 10 500kr i "P" eller 14 500kr i "Z". Mycket bra produkt, väldigt prisvärt...

Jag håller med Senator här - Austrian har en riktigt prisvärd produkt till Dubai. Nu när de inte flyger med plan som har inredning från 1970, så är det rätt trevligt ombord faktiskt.
 
Toppen