Jag syftar på de säten du realistiskt sätt kan hitta med availability, inte de som är teoretiskt möjliga att boka. Två skilda saker som ofta är världar isär.
Jag syftar på de säten du realistiskt sätt kan hitta med availability, inte de som är teoretiskt möjliga att boka. Två skilda saker som ofta är världar isär.
Jag vet inte vad @JacobGBG syftar på men det är känt att SWISS Business class awardtillgängligheten som visas på ExpertFlyer stämmer inte överens med vad SAS agenterna kan se. (dvs färre platser till SAS EuroBonus än det som syns på ExpertFlyer).
Jag vet inte vad @JacobGBG syftar på men det är känt att SWISS Business class awardtillgängligheten som visas på ExpertFlyer stämmer inte överens med vad SAS agenterna kan se. (dvs färre platser till SAS EuroBonus än det som syns på ExpertFlyer).
Kan vara samma bugg som ANA tool hade tidigare? Man behövde alltid söka efter en extraplats. Dvs behövde man en plats sökte man två, behövde man två platser så sökte man efter tre etc.
Jag vet inte vad @JacobGBG syftar på men det är känt att SWISS Business class awardtillgängligheten som visas på ExpertFlyer stämmer inte överens med vad SAS agenterna kan se. (dvs färre platser till SAS EuroBonus än det som syns på ExpertFlyer).
Försökte boka med Swiss till Asien häromdagen efter att ha checkat av allt i Expertflyer (Se denna tråd) men besked från Talinn var att de ej kunde se availability.
Försökte boka med Swiss till Asien häromdagen efter att ha checkat av allt i Expertflyer (Se denna tråd) men besked från Talinn var att de ej kunde se availability.
I den tråden är det lite oklart vad du egentligen försökte boka. Dock använder sig LX av married segments på award. Det har exempelvis tvingat mig att boka ARN-CPH-ZRH-PVG där det funnits plats sträcka för sträcka på ARN-ZRH-PVG.