Senaste nytt

Swiss - Delhi

Hej,

Jag och en kollega skall åka hem från Delhi nästa torsdag precis efter midnatt med Swiss. Då jag är EB guld så tänkte jag göra lite Lounge besök tillsammans med honom. Är det någon som kan tipsa vilka lounger vi skall sikta på?
 

Tonton

Medlem
Hej,

Jag och en kollega skall åka hem från Delhi nästa torsdag precis efter midnatt med Swiss. Då jag är EB guld så tänkte jag göra lite Lounge besök tillsammans med honom. Är det någon som kan tipsa vilka lounger vi skall sikta på?

Absolut, men det skulle isf vara bra om du skriver vilka flygplatser Ni kommer att besöka ;)
 

agehall

Medlem
Jag tror inte du har så många olika att välja på, så gå till den som finns närmast så blir det rätt bra.
 

Tonton

Medlem
Ledsen för det. Det är Indira Gandhi som gäller för vår hemresa.

Jaha, jag läste lite väl snabbt och förstod det som du undrade om tips påvägen till Indien! (Det gäller att läsa ordentligt :rolleyes:)

Om det är loungen i Dehli du undrar över så är det nog som Agehall säger. Tag första bästa, kommer inte att bli mer spektakulärt än så :)
 

Christin

Medlem
I Delhi är Singapore airlines lounge bra mycket lugnare (och i mina ögon också bättre mat) än Lufthansas lounge runt midnatt så pröva den först (annars kan ni enkelt byta då de ligger brevid varandra).
 
Toppen