Swiss Business rea till Nordamerika

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av jumbooze, 5 September 2012.

  1. jumbooze

    jumbooze Medlem

    Ort:
    ex-CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    http://booking.swiss.com/web/Offers...ASER_SMALL&WT.rem=TSDK_LEFT&country=DK&lang=1

    Rea Business till Usa, i P-klass vad jag kan se. 200% till EuroBonus.

    Boston from DKK 13'909.-
    Chicago (ORD) from DKK 14'609.-
    Los Angeles from DKK 18'039.-
    Miami from DKK 15'519.-
    Montreal (YUL) from DKK 15'469.-
    New York (JFK) from DKK 15'659.-
    San Francisco from DKK 16'989.-
    Tampa from DKK 16'849.-
    Vancouver from DKK 18'196.-

    Hur kan man boka den här om man skulle vilja lägga till LAX - SAN på slutet?
     
  2. Bra priser! LA-SD går ju att köra utan problem I5 om jag inte minns fel :cool:
     
    Last edited: 5 September 2012
  3. jumbooze

    jumbooze Medlem

    Ort:
    ex-CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Tack :D Nu gillar jag att flyga så jag tänkte få till så många flyg jag kan här. Plus att på Swiss i C blir det ett eller annat glas vin :D
     
  4. LX Business rea till North America

    Hej, detta borde vara för alla bolagen inom den nordamerikanska Joint Venture. Om det inte finns ett pris till SAN borde det finnas till Orange County SNA som är samma som LAX. Så SAN borde vara möjligt också.

    Jag hade sovit över på LAX :) Hertz har hyrbil på Hilton LAX. Swiss till LAX landar så pass sent att man inte vill köra ens nykter.
     
  5. jumbooze

    jumbooze Medlem

    Ort:
    ex-CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Hittade precis att man kan söka direkt till SAN och hitta flyg via SFO - SAN
    (vilket var det jag ville dvs. flyga till rätt sida landet direkt och slippa ORD / NYC)
    Lite billigare dessutom.

    Kruxet, LX 39 är en Airbus A340-300, har A340 den nya businesskabinen?
     
  6. Magino

    Magino Medlem

    Ort:
    STO
    Land:
    Sverige Sverige
    Alla plan hos Swiss har nya business, dock tror jag A340 har lite mindre IFE skärmar.
     
  7. Det är inte så stor skillnad (bara IFE) mellan A330-300 och A340-300 i C, fast kanske produkten såg redan mer sliten ut på A340-300an tyckte jag. Dock är det som natt och dag i F. Magino har rätt att hela flottan på 15ex A340-300 och 12ex A330-300 har nya C med 1-2-2, 2-2-1 konfigurationen.

    Att åka via SFO borde vara bättre. Senast jag åkte till LAX (sept 2011) var Tom Bradley International Terminal (TBIT) kaos. Gillar verkligen inte den. Svårt på tidtabellen ser jag med andra connections som t.ex. BOS/YUL/MIA då den kräver ett stop till och en övernattning. Men om du skall hamstra poäng så spelar det kanske ingen roll :cool:
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×