SWISS: Bästa rad i business class inom Europa?

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Smuffe, 17 Augusti 2013.

1. Smuffe

Smuffe Medlem

God afton!

Jag och min sambo ska flyga i business class mellan Paris och Arlanda.
    Vid en smygtitt ser jag att raderna 1-3 är helt eller delvis upptagna. För att få det bästa utav dessa relativt korta flighter undrar jag vilken av raderna bakom som är bäst därefter?
    Kvittar det eller ska jag välja sista raden?

Tack för era visdomsord!
    Med vänliga hälsningar...

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Intra-EU spelar det sällan någon som helst roll var man sitter. Möjligen vill man undvika sista raden så man inte har ekonomikabinen direkt bakom sig, men i princip spelar det ingen roll alls.

1 person likes this.
  3. Smuffe

Smuffe Medlem

Tusen tack Agehall!
    Då blir det rad 4 D+F gånger två. Man kanske hinner bli hemmastadd då. :)
    Trevlig kväll!

4. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan vara trevligt att sitta på A-sidan vid inflygning mot ARN. Normalt sett passerar man så det blir en fin vy över Stockholm stad, men inte säkert...

5. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Raderna 1-3 kan nog finnas när Ni checkar in. Om man väljer sista raden i Buz kan det hända att man flyttar fram Er för att den behövs för Eco paxen. Trevlig resa

1 person likes this.
  6. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!