Svara på BA Visa kort enkät 45 minuter och få 1.000 avios

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Homer, 12 Juni 2013.

1. Homer

Homer Medlem

Någon mer som fått detta?

Ämne: Hjälp British Airways Visa att bli bättre - delta i kundundersökning och få 1 000 Avios

Din åsikt är viktig

Hej Homer,
    På British Airways Visa värdesätter vi våra kunders synpunkter högt och letar ständigt efter sätt att bli ännu bättre. Därför skulle vi vilja att du deltar i en undersökning som hjälper oss att förbättra kvalitén på våra produkter och tjänster. Ditt deltagande är mycket viktigt för oss.
    Som tack för din hjälp får du 1 000 Avios.

Undersökningen tar ca 45 minuter att genomföra
    *

*och sen tar det väl 45 veckor innan man fått Avioserna :)

2. Fick denna och deltog i går kväll via iPad, det tog verkligen 45min :) Hade hoppas EnterCard hade lagt lite mer tid på att förstå hur man skulle förbättra dagens grundtjänst och mindre på hur intresserat jag är av framtidiga tjänster.

Om/hur/när man får 1 000 Avios är en annan femma...

3. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har också fått den, men det verkar vara väldigt många frågor så jag har tagit en paus.

4. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har sett mailet och blev lite fundersam på 45 minuter... men det är ju trots allt 1000 avios som kommer något år framöver om man har tur :D

5. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan inte riktigt bestämma mig om 45 min är värt 1000 avios

6. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, fått och tagit den, tog kanske en halvtimme.

Från frågorna får jag misstanken att British Airways är på väg att byta kreditkortsleverantör...

1 person likes this.
  7. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    OK nu blev jag motiverad iaf :)

3 personer gillar detta.
  8. Flyingpillow

Flyingpillow Medlem

Har också fått enkäten. Gick trots allt relativt snabbt att svara tycker jag. Det som tog mest tid var väl att fundera på hur man skulle svar på en del lite olyckligt formulerade generiska och genererade (gissar jag) frågor.

9. erhel

erhel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det som talar emot att enkäten ska ligga till grund för ny leverantör är ändå att det är Entercard som är avsändare när man läser längst ner i mailet. Tyvärr.

10. Patrik

Patrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror de vill kränga fler "finansiella" tjänster på oss om man läser frågorna, typ... SMSa låna med lite aviosar i bonus... ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!