Super Bowl 50 - Har vi någon forum medlem på Levi Stadium ikväll? Och vilka vinner Super Bowl 50?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Smuffe, 7 Februari 2016.

1. Smuffe

Smuffe Medlem

Som rubriken lyder, kort och gott...

Min drömresa sedan ett par år var att åka iväg och kolla på denna legendariska match.
    Super Bowl 50!
    Nästa legendariska är till viss del Super Bowl 75 men än mer legendariskt blir ju #100 och då är jag 81 år gammal så vete fan om man har orken att åka dit eller till och med lever så länge.

Anyways...
    Det vore kul om någon från BC är där och om någon vecka skulle vilja skriva en reserapport för resan dit, uppståndelsen som jag ser nu genom NFL Network osv. :)

Vilka tror/vill ni ska vinna inatt?
    Broncos med Peyton Manning?
    Eller Panthers som har en riktigt bra laganda ihop?

Trevlig natt!

MarSecLtd och johhenrik gillar detta.
  2. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har NFL game pass så det blir framför TVn.
    Tror Broncos vinner men det blir nog jämt.

Smuffe gillar detta.
  3. Knucket

Knucket Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sett en del Texans matcher livé. Skulle gärna varit på plats. Håller på Panthers inatt.

Smuffe gillar detta.
  4. Lonelyflyer

Lonelyflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte sett nån match på plats men följer ligan slaviskt, så även nattens match.
    Håller på Panthers inatt

Smuffe gillar detta.
  5. Xilan

Xilan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Instämmer i allt. Trist för Panthers att de mötte just Broncos. Tror att de skulle vunnit not vilket annat lag som helst.

Smuffe gillar detta.
  6. Kan jag säga JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack Broncos försvar att jag inte åter satt uppe i onödan.. ;) Nästa gång får jag åka dit. Säg Broncos i AFC Divisional Series och AFC Championship Game 1990 på gamla Mile High Stadium i Denver, men då torskade Broncos 10-55 mot 49ers i SuperBowl.

Knucket och Smuffe gillar detta.
  7. Smuffe

Smuffe Medlem

Det måste ha varit en av de största förlusterna poängmässigt i Super Bowls historia... :p

8. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var länge övertygad att mitt Patriots skulle ta det iår igen....men hatten av för Broncos som gjorde ett fantastiskt slutspel.

Knucket och Smuffe gillar detta.
  9. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det bara jag som hellre vill se en World Series-match? :D

10. Smuffe

Smuffe Medlem

Jag ser gärna båda. :p
    Samt finalen av AFL nere i Australien.. :D

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!