Senaste nytt

Summer Program: SAS opens 15 new routes

Agö

Medlem
En sanning med modifikation. Alla Atlatic Air flighter går inte att boka via SAS jag bokar själv alltid via Atlantic Air.
Min jämförelse med airBaltic avsåg primärt möjligheten att tjäna/spendera poäng. SAS skrotade det för vissa airBaltic-flighter när man klev in på ARN-RIX. På Atlantic Airways har du ju tjänat Eurobonuspoäng (med vissa undantag) och haft möjligheten att använda sådana poäng till bonusresor. Möjligtvis skrotas detta nu när man går in head-to-head.
 

AABack2ARN

Medlem
Stod det inte att Krakow skulle vara helårslinje och så är det uppehåll under sommaren?

Allt är väl en defintionsfråga... :rolleyes: SAS anger ju i sin egen text dagligen utom måndag och lördag på exempelvis Oslo-Aalborg. Men hur långt kan man dra det? Dagligen utom måndag, onsdag, torsdag, fredag och söndag... ;)

Men visst är det kul att de satsar. Stockholm-Munchen verkar vara en sådan där linje som går och kommer. Lissabon känns lite trevligt. Färöarna var en kul överraskning.
 

NotRyan

Medlem
Jag måste slå ett slag för Galway och Arann-öarna såväl som Connemara, mycket trevliga resmål, men kan verkligen Shannon bära sig? Men vad vet jag, kanske har SAS hittat mandeln i resegröten....
 
Toppen