Senaste nytt

Sturebadet Exclusive medlemskap

Palazzi

Medlem
"exclusive"... :rolleyes:;)

Det är säkert bra och jag förstår Bjornstrom. Skönt att kunna gå till ett ställe dar man kan känna sig hemma. Men som sagt, exclusive väl att ta i från Sturebadets sida.

Hit går jag i London: Bath & Racquets Club - Home. Max 330 medlemmar.

Men priset är än högre antar jag?

Jag gick på detta gym i Italien: ICLUB SAN MARCO (se "Gallery")

Lyckades tjata till mig 5.000kr rabatt på årsavgiften och fick det för 15.000kr/år. I Italien är alla gym dyra, så det var ingen direkt vinst på att gå på ett konventionellt "svettgym".

Hade varit intresserad av sturebadet om jag var boende i Stockholm, men känns lite väl att pendla till gymmet:p
 

Kristofer

Medlem
Jag tycker det låter intressant. Mitt nuvarande gymkort på Worldclass Vasastan går ut i maj, och jag letar efter något bättre. Har provgymmat på SATS Spårvagnshallarna och måste dock säga att det var rätt fräscht.
 

sembl

Medlem
Kolla priset, jag är medelm på sturebadet haga och pröjsar 500:- i månaden så det går nog att pruta rejält. Mitt medlemsskap går ut nu i slutet av februari
 
Kolla priset, jag är medelm på sturebadet haga och pröjsar 500:- i månaden så det går nog att pruta rejält. Mitt medlemsskap går ut nu i slutet av februari

Det går att få bra pris på företagsabonnemang även på Sturebadet inne i stan men då finns det begränsningar (tillgängligt vardagar 10.00 - 22.00, helger 08.30-20.30) och då ingår inte frukost i restaurangen vardagar samt badrock och träningskläder alla dagar vilket är halva grejen med Sturebadet Exclusive. Med andra ord - vi kommer aldrig i närheten av en femhundring i månaden :)
 
Toppen