Senaste nytt

Stulna EB-poäng

IT-snubben

Medlem
Jag kan konstatera att fortfarande är det knäpptyst från SAS sida. Inte ett pip. Inte så mycket som ett mail om att de (fraudavdelningen) ens tagit emot ärendet.
 

IT-snubben

Medlem
Stoppa pressarna!

Idag under dagen fick jag ett mail från fraudavdelningen. De ville försäkra sig om att jag hade bytt mitt lösenord. Jag svarade omgående att jag gjort det samma dag som jag upptäckte att poängen var borta.

Nu på kvällen fick jag besked om att mitt konto är öppnat för poänguttag och att mina 250000 poäng är återförda. :):):)
 

MrDollar

Medlem
Härligt att höra!
Stoppa pressarna!

Idag under dagen fick jag ett mail från fraudavdelningen. De ville försäkra sig om att jag hade bytt mitt lösenord. Jag svarade omgående att jag gjort det samma dag som jag upptäckte att poängen var borta.

Nu på kvällen fick jag besked om att mitt konto är öppnat för poänguttag och att mina 250000 poäng är återförda. :):):)
 

FF#1

Medlem
Skönt!

har noterat att Coop har börjat att kräva Bank-ID så det blir nog lite bättre när det blir stopp i den ändan.

Men SAS måste även dem fixa säkerheten när poäng ska lämna "systemet", två faktor via sms kanske?
 

ssh9721

Medlem
Så var det min tur, fraud inkopplat, polisanmälan upprättad, så nu får vi se... Skönt att jag var flygandes när det begicks, udda är att det inte ses i historiken?
 
Toppen