Strul med Eurobonus-sidorna

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av TreD, 13 November 2011.

  1. TreD

    TreD Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag loggade just in på min EuroBonus-profil.
    EuroBonus-sidorna har tydligen uppdaterats nyligen.
    En konsekvens av detta är detta käcka meddelande:
     

    Bifogade filer:

  2. Murre

    Murre Medlem

    Ort:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Testade o logga in just nu funkade utan problem :) Testa igen om det inte funkar prova o ring kundtjänst.
     
  3. vicce

    vicce Medlem

    Ort:
    GBG/Sthlm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jobbigt om man får ett sådant meddelande och har xxx.xxx poäng (över 100.000 poäng).
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×