rob74
Medlem
Fast de skriver ju att de har fått in den...Har du inte fått svar från noreply så är ditt ärende med 100% sannolikhet inte registrerat. Skicka in igen.
Skickade iväg ett mail till nu.
Fast de skriver ju att de har fått in den...Har du inte fått svar från noreply så är ditt ärende med 100% sannolikhet inte registrerat. Skicka in igen.
Spontant tycker jag det är dålig kompensation, framförallt om det är strejken som är orsaken till att du bara är EBS nu. Jag hade nog krävt/bett om baspoäng enligt bokade flyg om det hade fått mig att kvarstå som EBG.Fick precis mail från customer care, de lägger 5000 poäng på kontot pga strejken. Jag hade diversa ombokningar, men pga EC261 inte gällde under strejken så klagade jag och fick nu alltså mail. Nöjd. Bra jobbat SAS. Som data point så var jag EBG då, om det nog påverkar behandlingen av ärendet. Nu är jag ner till EBS sen dess.
om det är strejken som är orsaken till att du bara är EBS nu. Jag hade nog krävt/bett om baspoäng enligt bokade flyg om det hade fått mig att kvarstå som EBG.