Stormen - ersättning

Diskussion i 'Övrigt' startad av Lundabon, 12 December 2014.

  1. Lundabon

    Lundabon Medlem

    Hej
    Sitter på Arlanda i väntan på att flyga till Sturup kl 20:50. Det finns ju viss risk att flyget blir inställt med tanke på stormen i Skåne. Om det blir inställt kan jag begära någon form av ersättning. Hotell? Ny biljett? Pengar till mat? Något annat eller inget alls? Biljetten är bokad via företagets reseservice så kreditkortsförsäkringen gäller inte.
     
  2. Jacob

    Jacob Medlem

    Säkerligen räknas en storm som "extraordinary circumstances" men de flesta fullservicebolag brukar hjälpa till och ordna med ombokning, övernattning vid behov etc.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×