Stora Dubai tråden uppdaterad med 100+ bilder

Diskussion i 'Resmål & visum' startad av Magnus_K, 12 Juni 2015.

1. Magnus_K

Magnus_K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Christian R gillar detta.
  2. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Inte för att vara sådan, men en tråd om att en tråd som blivit uppdaterad? Känns lite redundant.

3. Magnus_K

Magnus_K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Precis men hur ska jag annars visa om jag lagt tilll bilder?
    Berätta det så tar jag gärna bort den.

4. Singapore

Singapore Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Går det inte ändra trådrubriken?

5. Golfkillen

Golfkillen Medlem

På samma sätt som man ser att andra trådar är uppdaterade med nya inlägg, den hamnar under nya inlägg.

6. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Kul och bra med reportage, jag gillar dessa med bilder - men, dels skriv gärna lite bildtexter, vi som inte varit i Dubai ännu hänger kanske inte riktigt med, och dels så blir det lite mer lättare och luftigare.

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vill inte heller verka tjurig, men så som forumet funkar är det helt värdelöst att ha en tråd som ska innehålla information och som samtidigt innehåller massor av bilder. Jag önskar att det skulle funka, men tyvärr är det i praktiken oanvändbart för allt utom reserapporter.

8. Magnus_K

Magnus_K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta är mer att ge en bild av vad man kan vänta sig när man bokar ngt.
    Det finns Tripadvisor men där vet man inte vad användarna söker.
    Min tanke är att ge bilder så om någon vill bo/äta/se saker i Dubai så kan man och inte köpa grisen i säcken.
    Det kommer nog bli mix av text, frågor och övrigt här.

9. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo, det är jättebra med bilder, men det förstör en tråd rätt rejält att dumpa in en massa bilder i den eftersom det då ta 7 år att ladda tråden i webbläsaren. Dessutom blir inlägget så långt att det är halvt omöjligt att navigera i tråden.

Jag är på inget sätt emot att ha bilder från Dubai i en tråd, jag bara tycker att det är dumt att ha så många i samma tråd som man tänker sig ha diskussioner i också.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!