Stor prisskillnad

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Direktorn, 31 Augusti 2016.

1. Direktorn

Direktorn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "Stop clicking around" Hiltons nya paroll.. Behöver boka 4 rum i Stockholm 22 Sept. 3100 per rum i Hiltonappen och 1880 på Momondo för samma rum..Sjukt minst sagt och då är jag inloggad som Platinum.

2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gör en best rate guarantee claim. Matchat pris och ytterligare 50 dollar i rabatt.

Direktorn gillar detta.
  3. jonten

jonten Medlem

Hilton avbokning till 1800 incheckningsdagen, Momondo 1800 dagen innan incheckning = Nekad prismatchning

Direktorn gillar detta.
  4. Direktorn

Direktorn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om jag förstår det rätt är det då inte möjligt att göra en best rate guarantee Claim? Ska ändå inte boka med Hilton. Med en sådan prisskillnad tar jag mina statusförmåner på någon juste restaurang istället:)

Jakob Österberg gillar detta.
  5. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I praktiken så nixar de alltid garantin. Men boka upp avbokningsbart och testa!

6. JohanA

JohanA Medlem

Om priset är så viktigt boka monondo och acceptera läget...

7. rsimon

rsimon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har haft framgång med deras BRG ett par gånger, efter erfarenheten att det mer eller mindre bara är Expedia som de garanterat accepterar som lägre pris-sida.

Senaste dagarna har dock Hiltons nya formulär strulat ity jag fått en bekräftelse på skärmen, men ingen e-post med ärendenummer. Efter chat och till slut ett tredje försök via klassisk e-post med all relevant information fick jag svar i dag med godkänd prismatchning samt de 50 USD, detta trots att Hiltons rea är över och således det bättre priset på Expedia också justerats upp. Tack och lov för att de godkände min skärmdump.

Curio Reichshof Hamburg
    Hilton rea - 126.75 EUR/natt
    Expedia - 119.20 EUR/natt
    med BRG-avdrag - 104.38 EUR/natt

Do click around!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!