Stockholm - Tokyo nästa vecka

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av MrBeen, 29 Maj 2012.

1. MrBeen

MrBeen Medlem

Hej, skulle behöva åka en kort sväng till Tokyo nästa vecka och hittar inte nåt pris som jag tycker är speciellt bra. Är det någon som har bra tips? Jag kan åka ut tidigt måndag och behöver landa tisdag morgon. Hem på torsdagen och behöver vara på ARN igen ca 18 tiden. Anyone?

2. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kabin? Flex? Vad är "bra" pris i sammanhanget? :)

3. MrBeen

MrBeen Medlem

Det jag har hittat är mellan 17-20 ksek i economy för en non-refundable biljett. För lite mera (typ + 5ksek) tyckte jag att jag borde kunna få business biljett men det enda jag hittar då är nästan dubbelt upp. Vissa undantag på båda klasser men som betyder att mina tider inte funkar. Jag behöver landa tisdag morgon för att hinna på första mötet, ha en middag på onsdag kväll och vara tillbaka på ARN vid 18 tiden torsdag.

Tycker det är dyrt men kanske det är så det kostar till Japan om man skall vara där så kort tid + inte bokar långt före?

4. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det finns ju Swiss ekonomi för 9186 kronor som passar in precis på dina kriterier.

5. TK Comfort Class passar in på de tider du satt up. Kostar 14.900kr

Bara inte strejken håller i sig i Istanbul.....

ARN-IST-NRT

AR-IST i Ekonomi.... Resten av resan i Comfort Class

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!