Senaste nytt

Stockholm - Thailand via omväg?

johisco

Medlem
Nu funkar ju som sagt inte det datumen du lagt upp men värt att kolla upp om det finns något liknande rutt på våra datum! Dock ser det ut som SAS till Peking för 6800 och Peking till Phuket för drygt 4000 är mest intressant just nu. 2 heldagar och 3 kvällar i Peking borde man ju hinna se något på i alla fall.
 

johisco

Medlem
Efter mycket letande(och uppehåll) blev det inte så komplicerat ändå och heller ingen intjäning till EB så jag får väl hoppas att jag får behålla EBG med hjälp av jobbresorna under hösten. Helt galet svårt att hitta en vanlig ekonomi under 13-14k till Thailand om man väljer bort Aeroflot och Ukranian Airways.

Fick också tänja på resedatum så det blev ARN - BKK TOR med avgång 22 dec och hemkomst 6e jan med BA Club World. Men bra flygtider och vad jag tror, - ett bra pris också! Fick erbjudande vid betalning att lägga 15 000 Avios för att få 13 500 kronor per person men förstod från en polare att det var en dålig deal så det blev 14 000 per person utan Avios.

Mer exakt fick jag alltså 1150 SEK för 15 000 Avios, - någon som har synpunkter? Flyger själv sällan BA och har således ingen aning om vad de är värda...
 

johisco

Medlem
Topp, då var det ju bra att jag sparade dom. Får se om man kan få någon användning för dom sen.

14 känns som en bra deal över jul och nyår, ska bli kul med CW som jag aldrig prövat.
 

johisco

Medlem
Jag har inte kollat dina datum men nu finns det British Airways kampanj (köp senast 2014-SEP-08) till Bangkok.
Du kan också ta stopover både i Singapore och Hong Kong för under 15.000 SEK inkl. skatter.

Mer info kan du läsa i den här tråden.
[Business class] Stockholm/Göteborg-Bangkok T/R, British Airways, 14.100 SEK inkl. | BusinessClass.se
Jag tror jag hittade den dealen före dig.... ;)

Bokade den och skrev ovan för 3 veckor sedan men tack ändå!
 
Toppen