Stockholm-Miami över påsk 2016

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av jonah, 22 Februari 2016.

1. jonah

jonah Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    • Varifrån vill du börja din resa? STO
    • Var är din destination? MIA
    • När vill/behöver du resa ut? 17-19 mars 2016
    • När vill/behöver du komma hem? Senast 29 mars 2016
    • Hur länge vill du vara borta? Minst 7 nätter
    • Hur många personer som skall resa? 2
    • I vilken kabinklass? Ekonomi
    • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Alla som har okej grundstandard
    • Vad är din budget? (per person) ca 6000 kr
    • Vad är det viktigaste för dig? Priset
    • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Önskvärt är London över natten, men inget krav
    Hej alla! Jag vet att det är jäkligt nära inpå avresedatum, men när jag söker på Matrix så hittar jag hyffsade priser, men ingen av bokningssajterna eller flygbolagen direkt kan visa något liknande. Vänder mig därför till forumet för lite tips och råd! Jag har letat kampanjer, men de flesta verkar vara slutsålda.

Tack på förhand!
    /Jonah

2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Sökte på Momondo och hittade följande, en natt i London på utresa, hemresan får du en heldag i London, dock utan övernattning.

upload_2016-2-22_15-18-2.png

3. famhanssons

famhanssons Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittade med American Airlines för strax över 5.000 per person. Använd "Multi City" när du försöker boka på American Airlines.

Tips.JPG

palmen gillar detta.
  4. jonah

jonah Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack båda! Jag inser nu att jag var otydlig i min önskan om layover i London. Vi vill gärna landa tidigare på kvällen/eftermiddagen för att kunna spendera lite tid med vänner. Vi övernattar dock hos dem, så resan vidare till Miami passar fint som föreslaget.

När jag söker nu igen så dyker det dock upp flera alternativ med hyffsade priser, så det verkar röra på sig i biljettmaskineriet!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!