Senaste nytt

Stockholm-Madrid saknar direktflyg

lephantome

Medlem
Numer finns det ju inte några direktflyg (?) mellan Stockholm och Madrid. Jag försöker hitta biljetter för en långweekend i april/maj och har sökt på 11-14 april men inte hittat något attraktivt. Kortast möjlig restid i kombination med billiga ekonomibiljetter är viktigast, Eurobonuspoäng är ett plus men inte så viktigt. Någon expert som har tid att komma med lite input?
Tack
 

Palazzi

Medlem
Jag tror iaf att Iberia Express ska flyga ARN-MAD. Möjligen är det säsongsflyg, så de kanske inte har börjat den tid du söker.
Andra alternativet är Ryanair, men antar att det inte är aktuellt.

Jag ska se vad jag hittar... Uppdaterar mitt inlägg inom kort
 

AABack2ARN

Medlem
Iberia verkar justera sin tidtabell och jag tror att de skall lägga ner Stockholms-linjen inom kort. Var tal om att Iberia Express (I2) skulle ta över men jag undrar om de planerna blir verklighet
 

EricT

Medlem
Skumt. Som sagt jag åkte med dom den 16 dec och vidare samma dag till Santiago. Åkte hem med BA så jag vet inte hur det är efter nyår. Min kompis landade idag. Han åkte Iberia MEN från Madrid till LHR och därifrån till ARN. Kanske är den nedlagd redan.

Synd. Den har jag åkt många gånger. Bra linje faktiskt.
 

MarcusC

Medlem
Skumt inte ens Ryanair flyger NYO-MAD? De har kanske gjort det, men konstigt inget bolag flyger STO-MAD. Tidigare flög ju både Spanair och Iberia?!
 
Klart man vill åka till Madrid, en av Europas allra häftigaste städer att besöka.

Lite märkligt att inte SAS har direktflyg från ARN, men å andra sidan så "samlar" vi ju på flighter så det gör väl inget att byta i CPH...?
 

lephantome

Medlem
Verkar som om det får bli en mellanlandning någonstans, det finns en del varianter med flygtid på kring sex timmar. LH, AF,KLM, är några hundra billigare än SAS. Jag har bara Eurobonus, någon som vet vad LH kan ge om man väljer det?
 
Toppen