Stockholm/Köpenhamn till Buenos Aires kring jul/nyår

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av gilius, 24 Oktober 2013.

1. gilius

gilius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Söker billigaste alternativet att ta sig till Buenos Aires från Sverige eller Danmark med avresa runt jul och åter i Sverige som senast 12 januari. Har letat men kan inte hitta något som känns bra, bästa jag sett ligger kring 8-9000, måste ju finnas något lägre.
    Evigt tacksam för hjälp.

/g

2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jul/nyår till Buenos Aires. Bokning två månader före utresa. Nja, jag tror inte att du kommer särskilt mycket lägre.

Titta på turkarna, de brukar vara ganska billiga men då får du stå ut med två byten (Istanbul/Sao Paulo) - 25-35h enkel.

3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter som bra pris tycker jag!
    Jag har betalt ca 10-11 då jag åkt liknande datum med endast ett byte dock.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du är medveten om att Buenos Aires ligger ganska långt bort va? Om du hittar priser under 10kkr för de tider du vill åka så skulle jag boka direkt. Hade du varit ute efter biljetter om 6-10 månader så hade man kanske kunnat leta upp något bättre, men nu är du sent ute och det är en tid då många vill resa söder ut...

1 person likes this.
  5. adhoc76

adhoc76 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    8-9000? I mina öron låter det BILLIGT för en resa till ett resmål som ligger så långt borta och vid en tidpunkt då många reser....

6. Avgeek

Avgeek Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Precis som övriga säger flyger du långt och vid fel tidspunkt samt att du är ute alldeles för sent för en "grym deal". British Airways flyger mycket till Sydamerika, prova då promokoden som postades här för inte så länge sedan. BAPROMO21

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!