Stockholm-Köpenhamn/Malmö 26 december?

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Morgan, 28 Oktober 2011.

1. Morgan

Morgan Medlem

Behöver ta mig till Malmö och vara framme senast 12.00 26/12. När jag kollat SAS, SJ, Malmö Aviation och Norwegian så är det ENDA alternativet (förutom att resa 25/12) ett SAS-flyg 06.05 till Köpenhamn.

Är det verkligen så illa, någon som har något annat tips (från/till någon annan flygplats?).

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skulle nog ha rest ner dagen innan. Även om det fanns alternativ, vill du verkligen ha så snåla marginaler? Tänk på att det kan vara snöstorm och alla möjliga problem, så det är inte otroligt att du kommer att drabbas av förseningar.

3. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Annandagen är en sådan dag. Ungefär som när man behöver resa sent på en lördag.

4. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är buss ett alternativ kanske?

5. lnixon

lnixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det går ju att sova 20 minuter längre och ta KLMs 06.25-plan till Amsterdam och sedan till Köpenhamn. Ankomst 11.15. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!