Stockholm - Geneve billigt

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Hugo Ville, 27 Mars 2015.

1. Hugo Ville

Hugo Ville Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!
    Ska bara tipsa om att det finns one-way till Geneve på Boka din sista minuten-resa och flygstol här - Langley Resor direktflyg för 1500:-

Just nu fanns det inte så många flighter, men jag har under hela dec-feb bokat flera av mina flighter till Geneve här.

Har ni något tips på andra "charter"-bolag eller andra kanaler som har liknande flygstolar? Dessa hittar jag inte på flygresor.se tex, men jag åkte till Thailand förra året på en flygstol ifrån ving för 4000.

2. Gotlander och Resenären gillar detta.
  3. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    1500 för en enkelbiljett till Geneve? Är det billigt?
    Sökte på ITA Matrix (1 månad framåt från idag) och då är priserna för direktflighter 699-2699 (lägsta pris per dag) beroende på dag.
    13 av 27 dagar så var det billigare än 1500 kronor att flyga direkt

4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Billigt till GVA var när jag, @Lallarn m.fl. fick tag på T&R med SAS för 532 DKK (84 procent av detta pris utgjordes av skatter och avgifter) i april förra året. Det är billigt!

Fare 88.00 DKK
    Taxes, Fees, Other Charges 314.00 DKK
    Fuel Surcharge 100.00 DKK
    Ticket Amount: 502.00 DKK
    Service Fee 30.00 DKK
    Total Amount: 532.00 DKK

Lallarn gillar detta.
  5. Hugo Ville

Hugo Ville Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!
    Kul att ni är så aktiva på detta forumet!

Ja 1.500 ligger det på nu, jag reste för 900:- med mat på flyget innan med samma företag, men jag tycker det är kul när man hittar "hemliga" kanaler för flyg! Charterflyg syns av någon anledning inte på vanliga skyscanner-siter

6. Börnen

Börnen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Geneve kan vara billigt, jag slår inte Agö men bokade SFT-GVA ToR i maj 2014 med avresa april 2015 för 1468 SEK
    Fare 430
    Taxes 480
    Fuel Surcharge 528
    Service Fee 30
    Total 1468 SEK

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!