Senaste nytt

Stockholm - Cancun

ulagun

Medlem
Hmmm.
Hade tänkt försöka boka vintersemester Playa del Carmen med denna flight, men detta låter avskräckande.
Lufthansa har väl ingen maskin med endast tre businessrader?
Tanken på en i princip all economy 340.a då med uteslutande tyska charterturister låter inte speciellt lockande.
Någon här på BC som vet mer?
 

olo

Medlem
Det gjorde dom nu i vintras också. Med en A340 har jag för mig, med tre rader business.
Säsongslinje?
Hmmm.
Hade tänkt försöka boka vintersemester Playa del Carmen med denna flight, men detta låter avskräckande.
Lufthansa har väl ingen maskin med endast tre businessrader?
Tanken på en i princip all economy 340.a då med uteslutande tyska charterturister låter inte speciellt lockande.
Någon här på BC som vet mer?
3 rader i 2-2-2 är 18 platser. De har en del A340 konfade så, efter uppgraderingarna. Samma typ som går till Panama och till Bogota.
Främre kabinen är först Business och sedan några rader Premium ekonomi.
 

Dr. Miles

Expert
Det gjorde dom nu i vintras också. Med en A340 har jag för mig, med tre rader business.
Säsongslinje?
Hmmm.
Hade tänkt försöka boka vintersemester Playa del Carmen med denna flight, men detta låter avskräckande.
Lufthansa har väl ingen maskin med endast tre businessrader?
Tanken på en i princip all economy 340.a då med uteslutande tyska charterturister låter inte speciellt lockande.
Någon här på BC som vet mer?
Jag misstänker att det var Condors plan med LH codeshare eller wetlease.

Screenshot20160518 01 LH.png


Boeing 767-300ER-Condor
 

JensE

Medlem
Verkar som det är en ny j/v Oneworld rea till Nord Amerika på gång (endast BA verkar ha uppdaterat priserna ännu) och då kommer du till Miami för runt 15000 i Business hela vägen.
Kan nog vara en stor chans att Star Alliance hänger på så avvakta lite på bokning är mitt tips.
 
Toppen