Stockholm - Beijing för 5800 kr i C

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Johanna, 18 Juli 2015.

1. Johanna

Johanna Medlem

Vet inte om jag postar rätt. Men jag köpte just en biljet med LOT (flera har skrivit om dom och deras priser) till Beijing. Den kostar ca 5 800 kr i business för full flex. I saver kostade den 5 200 kr. Ni gör sådana här galna köp hela tiden bara för att resa. Det har jag aldrig gjort innan. Tänkte att jag skulle prova LOT och tjäna lite poäng samtidigt. Det här forumet är inte bra för min ekonomi men bra för mitt poängintjänande.

Nu är bara frågan vad jag ska göra i Beijing i 2 dagar. Det är inte direkt min favoritstad.

Smuffe, Anfield, lillemannen och 2 andra gillar detta.
  2. 5800 kr enkel eller t&r???

3. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var bokade du biljetten, när och vilka datum? De enda priserna jag ser är 5900 per enkel väg, dvs 11800kr för en tur och retur.

Brandten gillar detta.
  4. Johanna

Johanna Medlem

tor
    Jag bokade precis efter nyår men kollade andra datum och det var samma priser. Bokade på deras hemsida.

5. Voyageur

Voyageur Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns för ca 5900 enkel väg och bokas i business saver. Notera däremot att Flex kostar bara ytterligare 600kr enkel väg. Hur mycket ger LOT business saver till EuroBonus? 200%

6. Johanna

Johanna Medlem

Tack för att ni är uppmärksamma och tack för att jag var klok och bokade flex. Jag ska inte göra sånt här när ögonen går i kors på mig. Ser nu att priset är i PLN så priset är inte alls så billigt även om det inte är ett dåligt pris för C.

Kan man ta bort tråden?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!