Senaste nytt

Stockholm- Bangkok Singapore Airlines business ca 14.000kr ToR

Naga

Medlem
Bokn klass D, ARN-SIN-BKK tor ger 28.000 Eurobonus, bekräftade "DIamond support" mig i december 2016
 

palmen

Moderator
Om man tar via LHR torde det blir närmare 35000 poäng.
Tittar jag ARN-LHR-SIN-BKK får jag följande (beroende på vilken klass man bokas i på SAS till London, men antagligen högsta plus C,D,Z).
ARN-LHR 2000
LHR-SIN 13600
SIN-BKK 1800

Tur och retur borde detta då ge 34800 poäng. Är man guld eller högre på SAS redan får man ytterligare 1000 poäng (25% bonus på SAS flighterna)
 

RonnieK

Medlem
någon som vet vad
ARN-LHR
LHR-SIN
SIN-SYD
ger i eurobonus ?
"Mät" sträckorna som flygs av SQ här: Great Circle Mapper
Avrunda varje sträcka uppåt till närmaste hundratal och summera dessa. Sedan multiplicerar du hela kalaset med 2 (200%).

Avslutningsvis lägger du till SAS fasta poäng för ARN-LHR och LHR-ARN (jag kan inte dessa men har för mig det står tidigare i tråden).
 

palmen

Moderator
någon som vet vad
ARN-LHR
LHR-SIN
SIN-SYD
ger i eurobonus ?
Skulel föreslå att du läser denna tråd (framförallt första inlägget) så bör det vara enkelt att räkan ut.
Hur många Eurobonuspoäng tjänar jag? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Det framgår inte vilken kabinklass du tänker att åka i så det är svårt att svara på men bör vara ungefär samma som att åka till Auckland men lite färre poäng (om det nu är Business och D-klass du tänkt boka)
 
Toppen