Stockholm-Bangalore-Colombo-Stockholm, Roligare alternativ än Lufthansa?

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av bnccnb, 9 Juli 2012.

1. bnccnb

bnccnb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skall åka snabbt till Bangalore och Sri Lanka i November och tittar på hur jag skall åka. Lufthansa har FRA-BLR och sen hem Chennai/Madras-FRA. Lufthansa vill ha typ 36k i C.

Mellan BLR och CMB blir det Sri Lankan.

Hålltider:
    Skall vara i Bangalore måndag 19/11.
    Åker till Sri Lanka den 20/11 kl 20.55 (UL172)
    Kan lämna Sri Lanka 21/11 och ta mig hemåt.

Kan jag göra det här roligare (om jag vill åka A380 över SIN kanske?) eller dödar jag bara tid... kanske får bita ihop.

--
    Originalrubrik: ARN-BLR-CMB-ARN - Roligare alternativ än Lufthansa?
    Ändrad av AHO

Last edited by a moderator: 10 Juli 2012
  2. Jacob

Jacob Medlem

Ett indiskt flygbolag som ska vara väldigt bra är Jet Airways, blir byte i Bryssel i så fall med Brussels Airlines från Bromma.

Att åka via Singapore blir en stor omväg och säkerligen inte billigare.

3. pep

pep Medlem

Eneste direkte BLR-CMB er UL, som er en glimrende airline (kvalteten svinger lidt). Eller snup Jet Airways som Jacob foreslaar og eksponer dig for adventure da der er en mellemlanding i Chennai.....Overvej en bz-class - det er en billig straekning (250 usd retur paa monkey). Til BLR har jeg haft en god oplevelse med Qatar Airways

4. bnccnb

bnccnb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för svaren! Tyvärr så verkar det väl inte finnas så många vettiga alternativ som jag redan konstaterat. Fast Chennai kommer nog bli trevlgt ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!