Stockholm/ARN <-> Halmstad med SAS?

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av widde, 26 April 2012.

1. widde

widde Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,
    Försöker boka ARN <> HAD med SAS men det verkar inte "gå" via SAS hemsida, men kollar jag på Halmstad flygplats hemsida så går det delade flighter mellan SAS och Skyways:

2012-04-27 07:05 Stockholm Arlanda JZ418/SK8118 Skyways/SAS

Det här blir inte bra med EuroBonus poängen om jag måste boka via Skyways :(

Nu vill jag åka till halmstad ännu mindre än förut...

--
    Originalrubrik: ARN <> HAD? Inte SAS?
    Ändrad av AHO

Last edited by a moderator: 26 April 2012
  2. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Måste vara en bugg i SAS IT. Jag kan söka GOT - HAD, men från ARN är det kört att skriva in. Söker man GOT - HAD hamnar man dock på Skyways sista biten (GOT - ARN - HAD).

Å andra sidan kan det vara så att SAS bara säljer biljetter på Skyways som del i annan biljett och inte direkt på samma sträcka som Skyways själva gör?

3. Oscar Larsson

Oscar Larsson Medlem

ARN &lt;&gt; HAD? Inte SAS?

Ännu så länge flyger bara Skyways på HAD, en högljud fokker50. Från och med 2 maj börjar även Kullaflyg på sträckan. Inga samarbeten med SAS EuroBonus. alternativet är SAS till Ängelholm och hyrbil/taxi 35-40 minuter

4. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som jag förstått kan du inte boka ARN-HAD med SAS men om du till vill göra en bokning HEL-ARN-HAD eller GOT-ARN-HAd funkar det bra på grund av coreshare. Vet inte exakt varför det funkar så här men så är det...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!