Senaste nytt

Stockholm Arlanda Airport Lounge, Stockholm Arlanda, Terminal 5

sweflyer

Medlem
Sist jag var där kunde man inte göra våfflor, men det kanske hade med tiden på dagen att göra. Får tillfälle att besöka igen om några veckor så kan kolla igen :)

För övrigt måste denna lounge ha ett av de tråkigaste och mest intetsägande namn man kan ha. "Stockholm Arlanda Lounge" liksom... Vad säger det? o_O
 
  • Gilla
Reactions: drW

miklad

Medlem
Måste säga att denna lounge är väldigt tråkig, finns knappt något att äta, och det som finns har ej någon högre kvalitet tyvärr.
är lite konstigt att Emirates Qatar och Thai inte öppnar en egen lounge tillsammans som har mera kvalitet både gällande mat, dryck och allt annat.
Men är säkert någon lag eller konkurrens grej som gör att de inte får.
 

palmen

Moderator
Måste säga att denna lounge är väldigt tråkig, finns knappt något att äta, och det som finns har ej någon högre kvalitet tyvärr.
är lite konstigt att Emirates Qatar och Thai inte öppnar en egen lounge tillsammans som har mera kvalitet både gällande mat, dryck och allt annat.
Men är säkert någon lag eller konkurrens grej som gör att de inte får.
Vilken lounge pratar du om?
 

flatwhite

Medlem
Sist jag besökte Stockholm Arlanda Lounge fick jag två stora glasbitar i maten. Knastrade lagomt trevligt mellan tänderna. Jag åt av den där uppvärmda potatisgratängen, vattniga kycklingen och blandsalladen som de serverat i vart fall sedan 2015. De plockade bort den maten från buffén och jag fick en enkel ursäkt som kompensation. Om några veckor när jag ska dit igen blir det nog fulbubbel och nötter istället.
 

PhNi

Medlem
Ska åka inrikes på fredag. Någon som testat ta sig in i T5 för Pontus-loungen fast med inrikes boardingkort?
 
Toppen