Senaste nytt

Statusmatchning Club Carlson / Nordic Choice Club

Valley

Medlem
Var inte världens snabbaste support hos Choice. Men sent om sider fick jag ett svar där man sa att pga av mailproblem har man inte kunnat svara utan jag skulle kontakta kundtjänst.
Sagt och gjort. Ringde kundtjänst och fick Silverstatus på telefon och om jag bor 20 nätter inom 5 månader blir det Guld. Behövde inte presentera något som helst bevis på statusen hos andra kedjor.

Frågade försynt hur man ställer sig till att jag de facto fixar lite möten och konferenser ibland som kan ge dem en hel del gästnätter. Bl a fick de innan sommaren en bokning.
Dessvärre, eller skall man säga konstigt nog, såg man inte det som speciellt meriterande. Kanske bara jag som missförstått värdet för ett hotell med konferensintäkter.
Eller så har man hos Choice inte den fokusen.
 

Bibinski

Medlem
Väcker liv i tråden igen :) Någon som har en mailadress till dem ? Är det fortfarande silver+challenge mot alla hotellprogram eller krävs det tex HHD eller CCC för att få guld på Nordic Choice Club?
 

Valley

Medlem
Väcker liv i tråden igen :) Någon som har en mailadress till dem ? Är det fortfarande silver+challenge mot alla hotellprogram eller krävs det tex HHD eller CCC för att få guld på Nordic Choice Club?

Finner inte den mailadress jag försökte på.
Säkrast att du slår dem en signal
 
Toppen