Senaste nytt

Statusmatching av SAS EuroBonus Gold mot Club Carlson Gold Elite

jumbooze

Medlem
Hej,
jag gjorde så att via länken Contact Us kontaktade jag Club Carlson medlemsservice. I mitten delen "Email Us" och valde alternativet "Elite Membership" under rullgardinen. Se mitt meddelande nedan:

Hej,
jag har SAS Eurobonus Gold som EBG101982XXX och undrar skulle det finnas möjlighet för att göra upgrade för min Club Carlson status? Jag har ca 30 övernattningar om året. Jag har Choice Silveroch Elite Svart hos dessa hotellkedjor.
Skulle gärna få upgrade på min medlemskap innan jag flyttar mina övernattningar från andra aktörer till er och att jag skulle ha nyttan på högre medlemskapsnivå en gång.
Vad säger ni?
Hör av er gärna om ni har frågor eller funderingar.

Med vänliga hälsningar,
Tommy P.

Enda som Club Carlson ville var att jag skickar kopian av mitt EBG kort samt senaste aktiviteter från EB konto. De var inte allt intresserade av mina aktiviteter på Choice eller Elite.
[FONT=arial, sans-serif]
[/FONT]
Gick detta relativt fort eller? Matchningen menar jag, jag har mailat liknande mail via formuläret och ska snart boka första vistelsen.
 

Luchtii

Medlem
Jag fick svar inom ett dygn från det att jag mailade in en bild på mitt EBG-kort samt en screenshot från EB-sidan som visar min status.
 

jumbooze

Medlem
Bra och dåligt och ändå bra :D

Checkar in och frågar om jag blivit uppgraderad till Gold, dvs om han såg att jag var Guld ännu då CC sagt att de skulle status matcha mig.
Nej ni är fortfarande Red men jag kan uppgradera dig till ett Affärsrum ändå.
Sp jag fick en upgrade till bättre rum med finaste utsikten utan att vara Gold :D
 
Toppen