Senaste nytt

Statusmatching av SAS EuroBonus Gold mot Club Carlson Gold Elite

Chrille

Medlem
Om man tappar status, kan man då statusmatcha igen, eller funkar det bara en gång?

För min del matchade Carlsson mot EBG, och det krävdes inget fjäsk, snarare var det dom som fick övertyga mig.
 

Luchtii

Medlem
Mailade kundtjänst i måndags med en bild på mitt EBG och fick idag mitt konto uppgraderat till Gold Elite. Ska ta och boka ett par nätter direkt!
 

Agö

Medlem
Skickade mail enligt tips i den här tråden till Club Carlson och bad om statusmatch EBG - Club Carlson Gold Elite. Mailet skickades 15:59. Positivt besked om statusmatch kom kl. 22:33! Snabbaste jag någonsin varit med om. Och statusen är redan ändrad på vid inloggning. Tack för tipsen - det är sådant här som gör den här sidan så värdefull när man lider hotelldöden på tråkiga tjänsteresor!
 

EBGGOT

Medlem
Skickade mail enligt tips i den här tråden till Club Carlson och bad om statusmatch EBG - Club Carlson Gold Elite. Mailet skickades 15:59. Positivt besked om statusmatch kom kl. 22:33! Snabbaste jag någonsin varit med om. Och statusen är redan ändrad på vid inloggning. Tack för tipsen - det är sådant här som gör den här sidan så värdefull när man lider hotelldöden på tråkiga tjänsteresor!

Var det svensk eller engelsk kundtjänst?
 
Toppen