Senaste nytt

Statusmatching av SAS EuroBonus Gold mot Club Carlson Gold Elite

Frågade om en andra status match via mail. Fick nekande svar inom fem(!) minuter:

"Dear Daniel,

Thank you for taking the time to write.

I am unable to status match your account again as it is a one time benefit for new members.

I appreciate the opportunity to assist you. If I have not met all of your needs, please let me know.

Regards,"
 

zippan

Medlem
Tack för tipset! Mailade till StatusMatch@CarlsonRezidor.com med screenshot på EBG kortet. 3 timmar senare var man Gold elite till 28/2 2018.
Nu är det bara hålla tummarna för upgraderingar de kommande veckornas job i Kina!
Har en del Hilton bokat framöver också så man kanske skulle förlja @Jakob Österbergs råd också..
Det är sånt här som är så grymt med BC communityt! :)
Fungerade även för mig. Mailade, 23 timmar senare fick jag detta. Jag är EBG.
upload_2017-5-1_1-9-36.png
 

flygfanten

Medlem
Följde ert exempel och bifogade en skärmdump från Eurobonus-statusen i SAS-appen till statusmatch@carlsonrezidor.com. Svar på några timmar.

Giltighetsdatum: 5/12 2017 -> 28/2 2019.

Congratulations! I have upgraded your Club Carlson account to Gold Elite status effective immediately and expiring on February 28, 2019 (unless otherwise earned).


Skall bo på Radisson i UK om ett par veckor. Får se om det blir någon upgrade.
 
Last edited:

Hachans

Medlem
Följde ert exempel och bifogade en skärmdump från Eurobonus-statusen i SAS-appen till statusmatch@carlsonrezidor.com. Svar på några timmar.

Giltighetsdatum: 5/12 2017 -> 28/2 2019.




Skall bo på Radisson i UK om ett par veckor. Får se om det blir någon upgrade.

Är det där samma giltighet som du har på ditt Eurobonus?

Jag statusmatchade tidigare i höstas men fick bara giltighet till februari (vilket sammanfaller med min EB-period, vilket gör det skitsvårt att återkvalificera mig i tid. Funderar på om det lönar sig att höra av sig till dem och fråga om de kan förlänga så att jag får ett helt år iaf. Kommer ju lätt kvalificera mig själv, men det känns sådär om jag ska behöva börja om.
 
Toppen