Senaste nytt

Statusmatcha till HHonors?

agehall

Medlem
Jag körde med Gold MVP challenge när jag skaffade HHonors för ett par år sedan och det funkade bra. Jag har aldrig haft koll på vad MVP innebär, men det gick bra ändå.

Det finns alltid en risk när man använder erbjudanden som man inte egentligen har rätt att använda, men risken är nog rätt liten i det här fallet. Observera dock att det numera bara räknas när man bor på hotell i USA.
 

frta02

Medlem
Jag körde med Gold MVP challenge när jag skaffade HHonors för ett par år sedan och det funkade bra. Jag har aldrig haft koll på vad MVP innebär, men det gick bra ändå.

Det finns alltid en risk när man använder erbjudanden som man inte egentligen har rätt att använda, men risken är nog rätt liten i det här fallet. Observera dock att det numera bara räknas när man bor på hotell i USA.

Aha..."bara hotell i USA" var ju mindre bra. Tänkte lägga 4 hotell nätter i Stockholm och Köpenhamn.
Var står det att det bara gäller nätter i USA?
 

agehall

Medlem
Hmm, de har ändrat villkoren (igen!) och numera verkar det inte stå att det bara gäller hotell i USA, så jag tar tillbaka det uttalandet.
 

frta02

Medlem
Hmm, de har ändrat villkoren (igen!) och numera verkar det inte stå att det bara gäller hotell i USA, så jag tar tillbaka det uttalandet.

Så bra för jag kunde inte hitta den texten i villkoren. Däremot står det inget om att jag behöver 4 nätter när jag loggar in på mitt HHonors konto. Skulle vara bra om jag på något sätt kunde se att jag reggat mig på kampanjen. Jag har dock bokat två nätter redan nästa vecka så vi får väl se vad som händer på kontot.

Det blir ju även en hel del trevliga EBP eftersom dom har sin Hilton Quadruple kampanj som extra krydda på moset.
 

jsm

Medlem
Nån som reggat sig på denna och fått Guld status? Står ju något i stil med "Offer available only to MVP Members and is not transferable."

I denna, https://www.hiltonhhonors.com/ProcessLanding/ProcessLanding/?var=ctwSg+g/yC2NUHEeb8R9Tg==, står det att "Offer available only to Carlson Wagonlit Travel customers".

Kollar dom detta och betyder det att det är kört även om man bor 4 nätter och är upsignad på ngt av dessa offers?

Historiskt har det funnits 2 fast track kopplade till Carlson Wagonlit. Ett för anställda och ett för kunder.

Länkarna verkar vara nere (antar att de tagit bort erbjudandet), men en kollega till mig utnytjjade det och det gick bra. Han bodde på Hiltonhotell i Europa och tydligen räknas även Hamptonnätter mot de 4 nätterna.
 

frta02

Medlem
Jag har fått bekräftat ifrån HHonors att jag blivit reggad för Gold MVP challenge (staty 4nights for Gold).
Har redan bott två nätter och har två till inbokade. Tillsammans med SAS Hilton kampanjen har det blivit fina extra poäng.
 

Agö

Medlem
Statusmatchade under dagen Club Carlson Concierge mot HHonors Gold. Tog ett par timmar, ombads att skicka in genomförda stays under de senaste 12 månaderna. Snabb och juste hantering av HHonors (ville i och för sig ha Diamond men Gold får duga).
 

Agö

Medlem
Gick det alltså bra att matcha utan någon utmaning?

Ja, inga som helst problem. Skickade först ett mail med en kopia på mitt Conciergekort, de återkom och ville ha info om stays, jag kompletterade med detta och en timme senare var jag Gold (på hemsidan också). Framförallt är jag imponerad av den snabba behandlingen, allt inom loppet av eftermiddagen.
 
Toppen