Senaste nytt

Statusmatcha till HHonors?

Aviator

Medlem
Hej!

Finns det något sätt att statusmatcha EBG eller CC Gold till HHonors? Har inte lyckats hitta något kring detta
 

agehall

Medlem
Det finns rapporter om att HHonors matchar. Skulle nog isåfall testa med CC Gold => HHonors gold. Om inte annat bör de kunna ge dig en challenge så att du får bo x nätter på y dagar och sedan får guldkortet.
 

Aviator

Medlem
Det finns rapporter om att HHonors matchar. Skulle nog isåfall testa med CC Gold => HHonors gold. Om inte annat bör de kunna ge dig en challenge så att du får bo x nätter på y dagar och sedan får guldkortet.

Har inte sett något kring det, har du någon länk eller email man kan titta på?
 

Mr.T

Medlem
Status Match Till HHonors Gold

Hej,
Vet ni om det finns någon status match till HHonors Guld? Jag har ett Accor Platinum, SPG Guld, Marriott Guld, Club Carlson Guld och Hyatt Guld. Kommer man kunna matcha?

Tacksam för all hjälp :)
 
Jag lyckades för 2 år sedan matcha mitt Accor A-club platinum mot HH gold. Gick inte att matcha mot diamond utan där fick jag ett challenge erbjudande. Men inga problem att få gold status.
Däremot har jag hört att det är svårare att matcha idag. Som för platinum nivå får man en challenge till gold nivå om man håller en status på något annat bonusprogram.
 

frta02

Medlem

Nån som reggat sig på denna och fått Guld status? Står ju något i stil med "Offer available only to MVP Members and is not transferable."

I denna, https://www.hiltonhhonors.com/ProcessLanding/ProcessLanding/?var=ctwSg+g/yC2NUHEeb8R9Tg==, står det att "Offer available only to Carlson Wagonlit Travel customers".

Kollar dom detta och betyder det att det är kört även om man bor 4 nätter och är upsignad på ngt av dessa offers?
 
Toppen