Statusmatcha Aegean till annat bolag i Oneworld eller Skyteam, någon som lyckats?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Mattias Edstrom, 10 Maj 2012.

1. Mattias Edstrom

Mattias Edstrom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har med framgång lyckats matcha A-Club till HH Gold och Club Carlson Gold.

När jag sedan skulle försöka matcha mitt A3 kort till AY + blev det stopp, trots att jag då var AY+ Silver.

Någon annan som lyckats försöka matcha sitt A3 till annan allians där den statusen ger loungeaccess?

2. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har för mig att vi har haft ngn likande diskussion för ca ett halvår sedan, men det inte lätt att hitta bland trådarna:) Men Agehall försåg oss ju med den här länken för ett tag sedan om olika typer av statusmatchningar. Utan att ha något belägg för det misstänker jag att det finns en viss hackordning bland bolagen när det gäller vilka man vill statusmatcha mot:)

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Rent generellt så verkar det mycket enklare att matcha mellan hotellprogram än mellan flygbolag. De har ibland kampanjer där de försöker locka över resenärer från andra bolag/allianser, men de verkar inte jättepigga på att göra matchningar annars.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!