Senaste nytt

Statusmatch till Skyteam Elite Plus

Canadien

Medlem
Matcha vidare är en icke-föraktningsfull anledning. Säg att du har EBG eller EBD, då kan man matcha till Delta (3 mån), och sedan använda den statusen för att matcha till United (3 mån), vilket ger dig ett års Marriott Gold. Jag har kört den fast med Alitalia istället för Delta, så inte 100% på att det funkar Delta->United men borde inte vara några problem.
 

Impendill

Medlem
Matcha vidare är en icke-föraktningsfull anledning. Säg att du har EBG eller EBD, då kan man matcha till Delta (3 mån), och sedan använda den statusen för att matcha till United (3 mån), vilket ger dig ett års Marriott Gold. Jag har kört den fast med Alitalia istället för Delta, så inte 100% på att det funkar Delta->United men borde inte vara några problem.

United matchar inte delta om du inte tjänat in det på normalt vis.

Edit: de menade på att dokumenten var falska och tänkte spärra mitt Unitedkonto.
 

nissefalk

Medlem
Jag fick match till Platinum Medallion med Delta mot British Airways Gold, har ju dock inte några flyg med skytema planerade de närmaste 3 månaderna men var ju kul att bli matchad i alla fall....
 

Von Wiffen

Medlem
Det verkar som det räcker med ett screenshot från SAS, fick svar nu att min status gäller imorgon och 3 månader framåt däremot så får jag vänta tills inorgon för att se vad min status blir :)
Ja, jag gjorde också så. Min status blev dock bara silver. Hjälpte inte mycket när jag skulle flyga KLM från Bali :(
 
Toppen