Senaste nytt

Statusmatch till Skyteam Elite Plus

mha321

Medlem
Och åkte också ner hela vägen men sedan åkte jag upp igen.

Tror jag fick in totalt 2 flyg. Åkte betydlig fler men varken kreditering, efterregistrering eller kundtjänst fungerade. De enda som faktiskt lyckats posta något är aeroflot.
 
Och åkte också ner hela vägen men sedan åkte jag upp igen.

Tror jag fick in totalt 2 flyg. Åkte betydlig fler men varken kreditering, efterregistrering eller kundtjänst fungerade. De enda som faktiskt lyckats posta något är aeroflot.

Vad menar du med att du åkte upp igen? Något knep som man kan ta efter?
 

andersl

Medlem
Fick också mitt Ulisse i posten igår, har haft stor nytta av Freccia Alata plus på ett antal flighter med Garuda, har alltid fått lounge access på både utrikes och inrikes (DPS och CGK).
Men kreditering av flighterna ligger på ca. 50%, gav upp på att retro regga när dom hela tiden envisas med att svara på italienska ...
 

Henrik_B

Medlem
Tog denna match. Fick detta svar i autoreply:

Special notice: Overseas Elite membership status match program is designed for invited customers. We understand you may get the info from families, colleagues or friends, but limited by the quality control we’ll serve our invited customers at the first priority. If you are not in our current list please allow us a little longer time for process. We’ll try our best to serve you as soon as possible.
 
Toppen