Statusmatch - Eurobonus Gold & Turkish Miles & Smiles Elite

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Flygapan, 5 Maj 2015.

1. Flygapan

Flygapan Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Efter sommaren kommer jag flytta till Asien, Taiwan. Då plånboken är tunn och antalet *A bolag var bristande fick det bli biljetter med Turkish. Lyckades pricka in en bokningsklass utan poäng överföring till Eurobonus. Klantiga mig:(

För att göra det bästa av situationen gick jag med i Miles and Smiley. Tänkte passa på och statusmatcha. Efter att ha skickat in utdrag av resor senaste året och kommande bokningar samt en fotokopia av min EuroBonus Guld kort blev jag först matchad till Miles & Smiles Classic Plus. Jag satte mig på tvären och beklagade mig över att EuroBonus Guld är ett *G och matchningen blivit felaktig. Fem minuter senare fick jag ett mail om att jag har blivit uppgradera till Elite. :cool:

Nu har jag tagit min post oskuld här på BC! Sorry om jag har hamnat fel eller dylikt.

Smuffe och Anders Nilsson gillar detta.
  2. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jonas C gillar detta.
  3. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det finns rapporter om lyckade matchingar mot SkyTeam China Airlines från EBG. Jag har provat men bara hamnat i ett svart hål i deras mailsystem. Besöker TW ett par gånger om året och då blir det oftast några legs med China Air så det borde du prova om du ska basa där.

Smuffe gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!