Status matchning - i massor!

Diskussion i 'Övrigt' startad av agehall, 11 Mars 2012.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    7 personer gillar detta.
  2. Tack för länken, agehall!

Jag undar om jag ska statusmatcha mitt bmi Diamond Club Gold till Aeroflot Bonus Gold... Det kan vara praktiskt när jag flyger med Skyteam flygbolag i Asien.

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Själv funderar jag på att skaffa mig någonting i AirBerlin TopBonus. De verkar matcha friskt...

4. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Vilken bra länk! Tack!
    En fråga bara, kommer AB TopBonus Gold vara lika med British Airways Silver? Då får man väl tillgång till loungerna på LHR, eller hur?

Last edited: 11 Mars 2012
  5. Homer

Homer Medlem

ja det blir OW Sapphire
    oneworld benefits - oneworld

6. PalleKuling

PalleKuling Medlem

Jag matchade air berlin gold mot aerosvit gold. Praktiskt då jag har två flygningar med de i juni :)

Såg även denna för er som har Malev: Status Match – Flying Blue

7. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Med tanke på att vanligtvis får man status match i en program 1 gång per medlemskap kan en som har redan nappat på förra årets FB erbjudande inte använda detta med sin Malev Duna Club Gold. Däremot har ingen sagt att man inte får öppna ett annat konto för man har glömt lösenordet och tappat gamla kortet. ;)

8. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    LOL!!! Plötsligt var diskussioner om för lågt satta krav på EBG, A3*G och andra statusnivåer som bortblåst! :)

9. Morgan

Morgan Medlem

10. Bonden

Bonden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det stämmer "goldpoints plus" var det gamla namnet på Carlson, för att bli guld köper du helt enkelt 10 aktier för 24kr/st!
    Radisson har bra med hotel i Sverige/London och kör då och då trevliga kampanjer. Det står mycket om det i forumet :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!