Senaste nytt

Status match för Air Berlin Topbonus (inte challenge)!

Arnel

Medlem
En av anledningarna till min fråga är att jag status matchade nyligen och flyger med Qatar snart. Men det låter inte som att jag kan förvänta mig något extraordinärt.
 

palmen

Moderator
En av anledningarna till min fråga är att jag status matchade nyligen och flyger med Qatar snart. Men det låter inte som att jag kan förvänta mig något extraordinärt.
Du kommer troligtvis få ungefär lika mycket uppmärksamhet som en EBG som flyger med Swiss på longhaul. Förvänta dig absolut ingenting och allt utöver det är bonus
 

ahh

Medlem
Är det någon som fått några fördelar med topbonus gold när ni flygit med airberlin eller oneworld sapphire med partners?
Förutom loungeacess blev min sambo och jag uppgraderade till business med Cathay (från economy) på utresan (economy extra vid checkin och därefter business vid gate) och till economy extra på hemvägen. Läste någonstans att man hamnar rätt långt upp på deras OP-UP-listor som OW Sapphire vilket nog var anledningen. Har därutöver fått priority check-in och boarding både hos Cathay och Air Berlin vilket fungerat mkt smidigt.
 
Toppen