Status Match - Aerolineas Argentinas

Diskussion i 'Skyteam' startad av Cornelius, 6 Januari 2013.

1. Cornelius

Cornelius Medlem

2. Detta gör att programmet är inte attraktivt längre. :(
    Det går inte heller att boka First class award på andra Skyteam medlemsflygbolag.

3. MartinH

MartinH Medlem

Jag skulle behöva extra bagage dom gånger jag flyger Skyteam så jag testade att matcha med mitt Aegean Gold.

Svaret: "Remember thar so as to participate in our Elite Status Match Challenge the company you belong to must have one route operated by Aerolineas Argentinas."

Tror ni dom accepterar Turkish? Det går ju faktiskt att boka EZE-GRU med TK. Jag hade inte tänkt att matcha mitt A3 mot TK än på några år, men får väl försöka med det nu då. :)

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fattar inte alls vad de menar faktiskt. De verkar ju vilja att man ska matcha från dem själv till dem själva - det låter ju bakvänt.

5. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Menar de inte att de endast matchar mot de som trafikerar en linje som de själva trafikerar?

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så kan det nog vara ja.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!