Status match Aegean Gold - Emirates Skywards

Diskussion i 'Emirates & Skywards' startad av xvikmic, 16 Juni 2014.

1. xvikmic

xvikmic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har Aegean Gold kort, tänkte testa statusmatcha med Emirates då jag har en flygning i November med dem.
    Är det till emiratesskywards@emirates.com jag ska skicka det?

2. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det stämmer! Vet dock tidigare att Aegean gold inte ger mer än en silvermatch som högst, beror nog också vad du har för bokning framöver, Eco, biz eller first

3. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag försökte för 4v sen. Matchade mot TKE+, EBG samt FBG. Inte hört ett smack förutom att de mottagit det o deras Sales dept skulle avgöra. Jag har Skywards silver och de matchar bara till nivån ovanför vad du har.

4. pep

pep Medlem

Jeg har netop meldt mig ind i Skywards og forsøger statusmatching til guld (sølv?) fra OW og *A guld kort. Jeg holder jer orienteret om der sker fremgang....

5. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De statusmatchar bara en nivå upp, så om du har Skywards Blue, kan du få Silver. Har du Silver kan du få Guld. Så om du har lite flighter är det smartast att matcha efter du har nått silver.

1 person likes this.
  6. VonMögen

VonMögen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du har fel. Har en kollega som fick guld direkt efter statusmatch från *A guld utan att påvisa några kommande flighter.

1 person likes this.
  7. Christian R

Christian R DYKWIA

8. VonMögen

VonMögen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett par veckor sedan det gick igenom. Vet dock inte när förfrågan skickades in.

1 person likes this.
  9. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Även jag fick gold direkt när jag visade dem FBP, EBG och M&M SEN. Men det är ett par år sedan nu...

10. VonMögen

VonMögen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Med 99% säkerhet så matchades M&M SEN till EK Gold. Ska kolla efter semestern ... :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!