Senaste nytt

Status hos SAS ger status hos Avis

IT-snubben

Medlem
Någon som fortfarande saknar uppgradering av status? Jag har mejlat till både den som skickade bekräftelse på uppgraderingen i första hand och sen också till database.se@bsc.avis-europe.com. Men fortfarande syns inte nya statusen i deras portal.

Jag mailade till dem förra onsdagen (24/10) och det var total tystnad fram till igår (29/10) då jag fick följande svar:


ak-UDjOS1pEATUxC7l4R3I_3G8qrlRblBLn8UkkWaSUmINXh0jtXJUhU4YCv_UYXgMiEA9Ef5tvvUn0uJ0Cv-a0aH-tDA5qFAim8jnGxvw=s0-d-e1-ft
TICKET HAS BEEN RESOLVED - Your Reference Number: Incident# XXXXXX

mwgHiVvyi6qpBi53apfalk5zyR7mL8H3iwAD6ym9_Oskr7AE76t8630d8uD-QWtDt2O_YxIgpz3ojDIhbwWecPLE1F18jnQK9nnmQZI=s0-d-e1-ft


Cher client,

Cet e-mail est de confirmer que votre Incident# XXXXXX avec le sujet "YYYYYY Upgrade to President’s Club (Eurobonus Gold)"
a été résolu.
Pour vous, nous avons fait ce qui suit:

************************************
Dear Customer,

This email is to confirm that your Incident# XXXXXX with the subject "YYYYYY Upgrade to President’s Club (Eurobonus Gold)"
has been resolved.
We have done the following for you:

************************************
Sehr geehrte Damen und Herren,

hiermit möchten wir Sie darüber informieren, dass Ihr Vorgang# XXXXXX mit dem Betreff "YYYYYY Upgrade to President’s Club (Eurobonus Gold)"
bearbeitet wurde.
Wir haben folgendes für Sie unternommen:

"we have updated your profile (YYYYYY), as requested."

Så för mig tog det ca en vecka.
 

Maja

Medlem
Vad fick du för svar?
Att det var from 1 år från dagens datum på mailet (25/9-18). Kan inte se giltighetstiden i appen. Jag är troligen blind.

Fick en notis för ett tag sedan om en gratis weekendhyra, men kan inte finna detta någonstans när jag loggar in i appen. Hur kommer jag åt den?
 

travelmode

Medlem
Att det var from 1 år från dagens datum på mailet (25/9-18). Kan inte se giltighetstiden i appen. Jag är troligen blind.

Fick en notis för ett tag sedan om en gratis weekendhyra, men kan inte finna detta någonstans när jag loggar in i appen. Hur kommer jag åt den?

Om du fick ett mail så ska en specifik länk finnas med som ska användas för att genomföra själva bokningen.
 
Toppen