Starwood - Missing points

Diskussion i 'Starwood & Preferred Guest' startad av ALU, 3 Juni 2012.

  1. ALU

    ALU Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag bodde på Sheraton i Lissabon några nätter i början av maj och har inte fått någon poängregistrering hos Starwood för dessa. Jag mailade customer service och fick beskedet att pga gruppbokning iom att det var en konferens jag var på, blev det inga poäng. Fine, det kanske jag kan förstå.

    Däremot känns det märkligt att jag inte ens får någon av nätterna registrerade eller ens min vistelse. För att behålla guldstatusen måste man bo visst antal nätter och det blir ju svårt om de inte registreras...

    Är det någon som varit med om detta?

    /A
     
  2. Valley

    Valley Medlem

    Ort:
    Karlstad
    Land:
    Sverige Sverige
    För att väcka liv i denna tråden.
    Tyvärr har jag det. Fast med Hilton. Samma visa som för dig. Konferens och bolaget stod för bokningen via resesite.

    Och för att återkoppla till trådrubriken har jag precis efterlyst lite poäng för deras dubbla poäng-kampanj.
    Bokade 2 olika SPG i Nürnberg sist. 2 övernattningar på varje. Ena gick som det skulle men inte det andra. Får vi se vad jag gjort för fel denna gång:)
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×