Star Alliance run 1997, var du med?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Nemo, 26 Maj 2015.

1. Nemo

Nemo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Star Alliance bildades 1997 av Air Canada, United Airlines, Lufthansa, SAS, Thai Airways. Hösten samma år hade de en kampanj om att ifall man flög med varje bolag under en viss tidsperiod så fick man 5x dubbla flygbiljetter vart man än ville resa i världen. Någon som var med på den kampanjen?

Martin Björnström gillar detta.
  2. Jag tror dom hade något liknande 2007 va?

3. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag minns kampanjen, men man var ju nybakad ingenjör då och ekonomin och tiden fanns inte riktigt. De hade ju också jorden-runt biljetter för drygt 10 000 kr vill jag minnas, de var man lite sugen på (fast det var i ekonomiklass, så klart).

4. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förra året flög jag med alla de 5. Men om de skulle ha en sån tävling 2017 så är det ju rätt många fler medlemsbolag att pricka in...

simon_says91 och Martin Björnström gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!