Star Alliance Lounger på Singapore Changi

Diskussion i 'Lounger' startad av Sakoz, 8 Januari 2013.

1. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska fara med Thai från SIN till BKK tyvärr bara i C klass. Har *A gold.
    Noterade att utöver Thai Royal Silk loungen finns också SIA KrisFlyer Gold och även ett gäng SilverKris lounger.
    Är det fortfarande SilverKris som är den/de bästa? Blev nyfiken på SIA KrisFlyer Gold.

2. pep

pep Medlem

Jeg ville vælge SIA KrisFlyer Gold. Maden hos SQ er nok bedre og mindre industriel. Hvis den keder dig kan du jo prøve Thai, som er et dejligt, meget forudsigeligt produkt, der kan blive kedeligt i længden.

3. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tak Pep! Vil jeg komme ind Sia Kris Flyer Gold? Jeg er enig thailandske lounges

4. Last edited: 8 Januari 2013
  5. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Undvik Thai-loungen. Den är trist på Changi.

6. Jacob

Jacob Medlem

Reser du i Thai business class har du som sagt tillgång till Singapore Airlines lounger, dock innebär det att du måste byta terminal, vilket inkluderar en tågresa samt en hyfsad promenad, men i övrigt finns det inga praktiska problem med att göra detta.

Jag har använt Silverkris loungen i terminal 3 när jag rest med Thai från terminal 1. Det var inga problem att komma in även om personalen påtalade att jag var i fel terminal och att inga utrop skulle göras.

7. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var ligger SATS loungen (UA)?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!