Senaste nytt

Star Alliance lounge i Barcelona?

Brinkmann

Medlem
Hm.

Någon som har nyare info m *A Gold-lounge på BCN?

Är I barcelona nu med dottern, och vi haar en del tid att slå ihjäl i morgon på El Prat. "men det kan ju vara schysst att sitta och ta det lugnt i loungen" har jag upplyst henne om. En tolvåring brukar ju gilla att man kan gå och hämta liite mat och så.


Hoppas den inte är lika skabbig som det verkar i denna tråd nuförtiden då =)
 
Der er Cava og lidt snacks. Thats it.

Da jeg var der for 14 dage siden var der noget rigtigt dårlig portionspakket pastasalt der fik SAS fiskefrikaldeller til at virke delikate ellers var det kun snacks. OK udbud af sodavand og juice, men der manglede Tonic!?
 

Friskytten

Medlem
Hm.

Någon som har nyare info m *A Gold-lounge på BCN?

Är I barcelona nu med dottern, och vi haar en del tid att slå ihjäl i morgon på El Prat. "men det kan ju vara schysst att sitta och ta det lugnt i loungen" har jag upplyst henne om. En tolvåring brukar ju gilla att man kan gå och hämta liite mat och så.


Hoppas den inte är lika skabbig som det verkar i denna tråd nuförtiden då =)
Trevligt att träffas, synd att glassen och salladen hann ta slut precis innan ni kom :eek:

Tycker för övrigt att Loungen är rätt OK ändå, åtminstone de dagar då allt är påfyllt. Tog en ostsallad med en jordgubbsyoghurt som efterrätt. Lite cava och snacks på det. Gillar utsikten över butiksområdet/departure.

Det största avbräcket är väl att de saknar fri WiFi och har lite glest mellan elurtagen. Inte så 2014.
 

Brinkmann

Medlem
Trevligt att träffas, synd att glassen och salladen hann ta slut precis innan ni kom :eek:

Tycker för övrigt att Loungen är rätt OK ändå, åtminstone de dagar då allt är påfyllt. Tog en ostsallad med en jordgubbsyoghurt som efterrätt. Lite cava och snacks på det. Gillar utsikten över butiksområdet/departure.

Det största avbräcket är väl att de saknar fri WiFi och har lite glest mellan elurtagen. Inte så 2014.

Ja helt ok utbud av dryck, och i övrigt tyckte jag loungen var bra minus uttag för el som du skriver.

Får se till att komma i tid nästa gång då ;)
 
Toppen