Senaste nytt

Star Alliance lounge i Barcelona (BCN)?

Capa

Medlem
Samma som innan. Stor lounge, fin och titta på men inget vidare utbud med mat och tilltugg. Dock finns det duschar och möjlighet att varva ner. Har man inte status skulle jag inte betala 25,50 euro för att ta mig in där om jag inte hade en riktigt lång connection. Glass och spirits finns också, och utsikten utöver terminalen är rätt trevlig ibland.

Kommer man in i loungen i Malaga om man är silver men åker med Plusbiljett? (C). Vad finns det för alkoholhaltiga drycker? Öl på kran? Glad påsk!
 

kajjan85

Medlem
Bump. Har man tillgång till någon lounge på BCN som *A Gold när man reser med Avianca i ekonomi?

Edit: Tror jag hittade svaret: Joan Miró VIP Lounge (Aena)
 
Last edited:

lilly k

Medlem
Är det denna lounge man har tillgång till när man åker Swiss Business? Någon som varit där på morgonkvisten nyligen? Kan man få sig en frulle med lite yoghurt och en macka kanske?
 

Senator

Moderator
Är det denna lounge man har tillgång till när man åker Swiss Business? Någon som varit där på morgonkvisten nyligen? Kan man få sig en frulle med lite yoghurt och en macka kanske?

Den här tjänsten är ganska bra:
Lounge Information - Star Alliance - Star Alliance

Lägg in dina detaljer så hittar du svarat vart du kan gå. Min gissning är att det inte är samma som för Avianca eftersom Swiss är inom Schengen och Avianca utanför.

Pau Casals VIP Lounge har det varit när jag har åkt Swiss. Tyvärr inte varit där under frukosten, men det har varit skapligt utbud andra tider.
 

JPE

Medlem
Söker med filter efter lounge och det verkar inte finnas någon lounge alls för EBG på BCN. Kan det stämma?
 
Toppen